Kaip parduoti bet kokį tabu produktą ir pasipelnyti?

skyn prezervatyvai

Mes visi vengėme žiūrėti tas prezervatyvų reklamas per televizorių. Daugelis iš mūsų tuos skelbimus praleidžia. Ir jei mes juos praleidžiame, kas iš tikrųjų juos stebi? Ar yra kažkas daugiau, ką geriausi prezervatyvų prekės ženklai turi padaryti savo rinkodaroje? Šiame straipsnyje paaiškinsiu, kaip galite parduoti bet kokį tabu produktą.

Tabu prieš rinkodaros specialistą

Jei tai būtų tabu, jūs, kaip rinkodaros specialistas, atsidurtumėte sunkioje vietoje. Dažniausiai nepripažįstamas pats to produkto poreikis (jau nekalbant apie poreikį). Daugeliu atvejų niekas neketina pakelti rankos ir prašyti tabu prekės, kurią parduodate. Atvirkščiai, žmogus neigtų ir nuslopintų jo poreikį.

Geriausi prezervatyvų prekės ženklai, bandantys jums parduoti prezervatyvus , tokius kaip SKYN prezervatyvai yra geras prekių ženklų, įstrigusių šioje mįslėje, pavyzdys. Nors atrodo, kad saugus seksas nėra saugi diskusijų tema namuose ir klasėse, rinkodaros specialistai tikrai turėjo rasti būdą, kaip priversti žmones pripažinti jo svarbą.

Todėl rinkodaros specialistams prekiauti viskuo, kas yra tabu, yra daugiasluoksnis iššūkis. Tai sudėtinga. Kartu su savo produkto reklamavimu turite pašalinti su juo susijusius neigimus. Turite priversti žmones patikėti, kad jiems to reikia.

Pasijuokime iš to

Mes visi matėme daugybę prezervatyvų skelbimų, kuriuose pavaizduotos patraukliausios moterys, kurios jausmingiausiu būdu pasakoja apie tai, koks jausmas, kai vyras naudoja tą prezervatyvą su ja.
Tokie skelbimai buvo nuolatiniai bent jau per Indijos televiziją.

Pagal vyriausybės direktyvą šie skelbimai nerodomi nuo 6 iki 22 val. Tačiau net suaugusieji, kuriems skirti šie skelbimai, yra linkę praleisti šiuos skelbimus. Ir atvirai kalbant, šie skelbimai yra vienodi.

Net geriausi prezervatyvų prekės ženklai tai padarė iki mirties. Nėra nieko naujo, apie ką kiekvienas naujas skelbimas pasakoja. Taigi mažiau žinomas moteriškas modelis iš esmės jums sako tą patį, ką sako saulėtoji Leonė savo naujausiose prezervatyvų reklamose. Visa tai seksualu, jausminga ir (kai kas gali pasakyti) jaudinanti. Puikus receptas Indijos jaunimui ir šeimoms, norint visiškai išvengti šio skelbimo.

Bet tada ateina Durex. Durex nuėjo juokingu keliu. Jie įlipo į Ranveer Singh ir sugalvojo reklaminę kampaniją pavadinimu „Do the Rex“. Jie ne tik sukūrė tikrai juokingą ir linksmą dainą (dainavo pats Ranveeris). Jie parėmė tai puikia socialinės žiniasklaidos kampanija, kuri užtikrino, kad daina greitai išpopuliarėjo.

Ši kampanija buvo tikrai paveikiausia ir apie prezervatyvų reklamą kalbama ilgą laiką Indijoje. Ji šventė seksą, pasijuokė iš jo ir įsitikino, kad skelbimas tikrai nepraleidžiamas.

Todėl, jei prekiaujate tabu produktu – pažiūrėkite, ar galite humoru išsklaidyti įtampą aplink tabu. Tai veikė Durex ir greičiausiai veiks jums.

Pardavimo strategija, tiekėjai ir rinka

Pirmiausia, reikėtų nuspręsti, kokiems žmonėms norite parduoti prezervatyvus. Tai gali būti jauni žmonės, studentai, arba vyresni žmonės, turintys reguliarų seksualinį gyvenimą. Pasirinkę savo rinką, galite pradėti planuoti savo pardavimo strategijas.

Rekomenduojama ieškoti patikimo ir kokybiško prezervatyvų tiekėjo, kuris galėtų pasiūlyti jums geras kainas ir patikimą produktą.

Parduotuvės ir kainos

Nustatykite savo kainas taip, kad jos būtų patrauklios žmonėms, bet tuo pačiu jūsų uždirbti pinigai būtų pelningi. Rekomenduojama atsižvelgti į savo tiekėjo kainas ir rinkos kainas, kad galėtumėte nustatyti savo kainas.

Ieškokite vietų, kur galėtumėte parduoti prezervatyvus. Tai gali būti mokyklos ar universitetai, klubai arba prekybos centrai. Rekomenduojama pasitarti su vietos valdžia ir ieškoti leidimo parduoti prezervatyvus viešose vietose. Reklamuokite savo prezervatyvus. Reklamuokite savo prezervatyvus, kad žmonės žinotų apie jūsų produktą. Rekomenduojama naudoti socialiniais tinkalais.

„Originalus kūrybinis projektas“ pamažu gali virsti sekso prekių parduotuve: Iš prezervatyvų neuždirbsi daug, o sekso prekių parduotuvių marža didesnė. Iš pradžių galima laikytis pradinės koncepcijos, asortimentą plečiant tik erotinėmis skulptūrėlėmis iš muilo ir šokolado, vėliau pereiti ir prie kitų prekių.

Šaltinis: prezervatyvai.net

Kaip vertintumėte šį straipsnį?

Vidutinis įvertinimas 5 / 5. Balsų skaičius: 1

Įvertinimų dar nėra. Būkite pirmas!

Susiję Įrašai

Verslas
Taip Pat Skaitykite