Pasaulyje, kuriame varžybos yra kasdienis dalykas, sunku atskirti ir susikurti savo tapatybę. Sunku, bet įmanoma. Pažvelkite į tokius didelius prekės ženklus kaip „Apple“, „McDonald“ ir „Apranga“. Jie sukūrė savo prekės ženklo tapatybę, kad užimtų didelę rinkos dalį.
Veiksminga diferenciacija yra vienas iš pagrindinių iššūkių, su kuriais susiduria mažosios įmonės, nes jos yra priverstos konkuruoti su didelėmis įmonėmis. Pavyzdžiui, kompanijos užsiimančios ERP verslo valdymo sistema ar kitokia valdymo sistema turi žinoti kaip mokėti save viešinti.
Pažvelkime į septynis būdus, kaip padėti savo verslui išsiskirti iš minios. Kiekvienas iš šių veiksnių gerai veikė nesuskaičiuojamose įmonėse. Kiek jų yra jūsų dabartinės prekės ženklo strategijos dalis?
Elkitės su klientais kaip su gerbiamais žmonėmis, net jei nesate paslaugų srityje. Tikėjimas, kad klientų aptarnavimas yra svarbus tik paslaugų pramonėje, yra mitas.
Visi klientai tikisi aukšto lygio aptarnavimo ir nepakęs laukimo ilgose eilėse ar prastų atstovų atsakymų. Maždaug 75% klientų teigia, kad klientų aptarnavimą laiko tikru įmonės kompetencijos patikrinimu.
Tarp žinomų kompanijų, turinčių puikų klientų aptarnavimą, yra „Amazon“ ir „Hyundai“. Tačiau atrodo, kad net ir mažoms įmonėms šioje srityje sekasi daug geriau, nes jos turi nepaprasto klientų aptarnavimo lojalumą kuriančią galią.
Pripažinkite klaidas ir išspręskite problemas kurdami tvirtesnius santykius
Klientai prilygina patirtį ir prekės ženklus. Jei jie turi nors vieną blogą patirtį, kuri lieka neišspręsta, jie nurašys prekės ženklą. O neigiami atsiliepimai plinta žaibiškai per socialinius tinklus ir iš lūpų į lūpas.
Norėdami pagerinti klientų patirtį, turite būti savo žaidimo viršuje, kartais eidami toli nuo savo kelio. Svarbiausias dalykas yra sutikti su savo klaidomis, nesvarbu, ar dėl jų kaltės, ar ne. Klientai teikia pirmenybę įmonėms, kurios turi klaidų ir imasi priemonių joms ištaisyti. Tiesą sakant, santykiai su klientais po problemos gali būti tvirtesni nei anksčiau, jei jūsų darbuotojai juos gerai tvarko.
Būkite sąžiningi apie savo produktus ir paslaugas
Sąžiningumas nėra tik gera politika, tai turėtų būti jūsų pagrindinė politika.
- Negalite pristatyti iki nustatytos datos?
- Paskambinkite ir praneškite savo pirkėjams.
- Vienas iš jūsų lauko atstovų sumaišė pasiūlymą?
- Nedelsdami užmegzkite aiškų pokalbį su savo klientu.
Melas klientams yra tarsi šaudymas sau į koją. Jei jūsų klientai pagaus jus meluojant, jie praras pasitikėjimą ir netgi gali skleisti neigiamus atsiliepimus apie jūsų verslą.
Viena įprasta nesąžiningumo forma versle yra nesugebėjimas pasidalinti blogomis naujienomis. Iš tikrųjų, kuo greičiau pasidalinsite blogomis naujienomis, tuo labiau jūsų klientai jus gerbs.
Tiesiog įsitikinkite, kad laikotės sprendimų, paminėtų aukščiau.
Sugalvok ką nors naujo
Toliau išradinėkite savo įmonę, perimdami naujas technologijas ir pristatydami naujus procesus, produktus ir sprendimus.
Pavyzdžiui, naudokitės socialine žiniasklaida ir programomis mobiliesiems, nes vis daugiau pirkėjų nori susirasti ir dirbti su jumis naudodamiesi savo telefonais. Buvo daugybė pavyzdžių, kai žmonės pateikia unikalių idėjų, kurios padarė ilgalaikį įspūdį, pavyzdžiui, tikras Kalėdų senelis Birmingeme.
Visi šie dėmesio patraukėjai padeda įmonėms išsiskirti iš minios; tačiau norint, kad pagrindinis produktas ar paslauga būtų veiksminga, ji turi būti bent lygiavertė.
Nors kai kurie gali teigti, kad pagrindinė įmonės atsakomybė yra rūpintis pagrindiniais suinteresuotaisiais subjektais, tokiais kaip klientai, darbuotojai ir savininkai, ekspertai mano, kad įmonės turėtų grąžinti ir visuomenę.
Pažvelkite į „Microsoft“. Ji turi puikias ĮSA programas, kurios ne tik padeda visuomenei, bet ir palaiko korporacijos milžiną naujienose. ĮSA programos padeda įmonėms išlikti klientų mintyse, gerina geranoriškumą ir dažnai atneša daugiau pajamų.
Pradėti tinklaraštį
Dauguma ateities mąstančių kompanijų žino tinklaraščių teikimo pranašumus. Jei atsibodo būti nepastebėtas internete; jei ieškote naujo būdo pasidalinti idėjomis ir išgirsti savo balsą, įsitraukite į įmonės tinklaraščių rašymą.
Galite patys parašyti turinį ir (arba) įtraukti darbuotojus reguliariai prisidėti. Daugelis kompanijų samdo rašytojus, kad kurtų turinį. Kartais gerai, kad kažkas kitas atlieka tam tikras užduotis.
Dėmesio: būtinai sutelkite dėmesį į aukštos kokybės savo tinklaraščio turinį. Vien reklaminis tekstas atstums skaitytojus, o įžvalgus, linksmas ir edukacinis turinys juos pritrauks.
Pasiūlykite garantiją
Ar galite garantuoti pristatymą kitą dieną? Ar esate pakankamai įsitikinęs savo produktu ar paslauga, kad galėtumėte 100% būti įsitikinus? Jei taip, garantuok. Pridėjus tokio tipo patikinimą savo rinkodaros pranešime, klientai ir perspektyvos parodo, kad jums tikrai rūpi jų pasitenkinimas.
Tai yra vienintelis dalykas, kurį turite atsiminti: jei ir kada ateis laikas, turite garantuoti savo garantiją.
Išsiskirti minioje konkurentų nėra lengva užduotis, ir ji tampa vis sunkesnė. Pasirinkite vieną ar daugiau iš šių taktikų, kad sukurtumėte pranašumą savo verslui.
Pabaigai
Jeigu jūs susiduriate su šiomis problemomis patobulinkite viršuje esančius žingsnius jūsų verslo atžvilgiu. Pavyzdžiui, pradėkite naudotis verslo valdymo sistemomis ir pagerinkite klientų aptarnavimo kokybę. Apsilankykite contourenterprise.lt