5 priežastys, kodėl stogo dangos įmonės žlunga

Janosik stogo dangos čerpės

Vykdyti stogo dangų verslą gali būti sudėtinga. Vadovaujant stogų dengimo įmonei reikia stebėti tiek daug skirtingų komponentų, stebėti medžiagas, tokias kaip Janosik stogo dangos čerpes ir kitas, kad gali būti nesunku praleisti dalykus, kurie gali atrodyti nereikšmingi.

Tačiau dažniausiai pasitaikančios šios mažos sumaištys gali sukrauti ir prisidėti prie įmonės, kuri galiausiai negali būti pelninga. Padedame nustatyti 5 pagrindines priežastis, dėl kurių rangovai žlunga, ir kaip jų išvengti.

Nusistovėjusių procesų trūkumas

Viena didžiausių stogo dangų rangovų klaidų yra dezorganizavimas. Mes neturime omenyje, kad jūsų stalas yra netvarkingas, dokumentai yra išsibarstę ir failai nėra paženklinti, nors tai gali kelti savo problemų.

Stogdengiai, neturintys organizuoto procesų rinkinio, dažnai susiduria su sunkumais priimdami naujus darbuotojus, valdydami naujus potencialius klientus ir stebėdami išlaidas. Deja, toks neorganizavimas beveik visada sukelia stogų dangos pramonės šnipus.

Dažnai rangovai nori iš karto pradėti darbą ir pradėti darbą, tačiau neturi jokio jiems struktūrizuoto proceso. Išvenkite to, nustatydami veiksmų rinkinį, kurio visi jūsų įmonės nariai imasi, kad galėtų visiškai vadovauti.

Priskirdami darbo nuosavybę projektų vadovui ar GM, nustatydami terminus ir deleguodami užduotis bei tolesnius ryšius, visi, kurie liečia tą darbą, yra tame pačiame puslapyje. Šie procesai užtikrina, kad bus imtasi visų reikiamų veiksmų, ir jūs negaišite laiko galvodami, ką daryti toliau.

Neinvestuokite į rinkodarą

Rinkodara yra didžiulis stogų dengimo įmonės turtas ir yra būtina norint, kad jūsų vardas būtų pasiektas jūsų tikslinei sričiai ir kad būtų galima pradėti verslą. Rinkodara gali būti sudėtinga – daugelis rangovų nežino, kur investuoti ar kokios yra geriausios rinkodaros strategijos, ir todėl atsiduria prastai investuodami savo laiką ir pastangas, negaudami jokios grąžos.

Pirmasis žingsnis siekiant užtikrinti veiksmingą rinkodarą yra išleisti pinigus tinkamoje vietoje. Nors gali būti šaunu remti vietinę „shuffleboard“ komandą, mažai tikėtina, kad iš to gausite gerą investiciją. Investuodami į socialinę žiniasklaidą ar prekybos parodas ir užtikrindami, kad jūsų svetainė būtų atnaujinta, jūsų įmonės vardas bus pasiektas tinkamai auditorijai taip, kad būtų protingai naudojamas jūsų biudžetas.

Trumpai tariant, kad tikrai įsitikintumėte, jog jūsų rinkodara yra efektyvi, nustatykite idealų savo produktų klientą ir rinkodaros tikslu nukreipkite į tą demografinę grupę, kad tikrai padidintumėte pasiekiamumą.

Tinkamų žmonių nesamdymas

Darbuotojų valdymas yra dar vienas žingsnis, kai rangovai dažnai klysta. Neteisingas darbuotojas gali pakenkti jūsų įmonei, todėl turite rasti žmonių, kurie tikrai tinka ir prisideda prie jūsų sukurtos atmosferos biure. Blogas darbuotojas nebūtinai turi būti tas, kuris daro keletą klaidų – tai gali būti kažkas, kas įneša komandai negatyvumo ir nesutarimų.

Daugelis rangovų nori atsikelti ir eiti taip greitai, kad samdo, kai tik suranda kvalifikuotą asmenį. Tačiau vien todėl, kad jie yra kvalifikuoti, dar nereiškia, kad jie tinka jūsų įmonei. Skirkite laiko, kad surastumėte žmogų, kuris bus vertingas jūsų kompanijos priedas ne tik įgūdžių, bet ir charakterio požiūriu.

Tas pats pasakytina apie dabartinius darbuotojus. Jei jie daro neigiamą įtaką jūsų stogų dengimo įmonei, laikas juos paleisti ir susirasti ką nors, kas nori ten būti.

Netinkamai apmokyti naujus darbuotojus 

Neinvestuoti į pradinį ir tęstinį savo komandų ir įgulų mokymą yra plačiai paplitusi priežastis, kodėl daugelis stogo dangų rangovų mato didžiulę darbuotojų kaitą ir galiausiai žlunga. Daugelis įmonių mano, kad jų nauji darbuotojai yra pasirengę stoti į muštynes, kai tik bus įdarbinti.

Tačiau nauji darbuotojai (ir seni) turėtų būti apmokyti atsižvelgiant į jūsų lūkesčius dėl jų vaidmens, taip pat į procesus, kuriuos nustatėte, kad išlaikytumėte įmonės kokybės standartus.

Jei to nepadarysite, jūsų darbuotojai neišnaudos savo galimybių, o dar blogiau 

Padarys klaidų, kurių būtų galima lengvai išvengti. Mokymas gali reikšti bet ką – nuo jūsų produkto ar paslaugos demonstracinės versijos pateikimo iki išsiuntimo treneriui ar mentoriui jūsų organizacijoje, kuris gali padėti jiems apibrėžti savo vaidmenį ir pasiekti sėkmės.

Yra daug puikių išteklių, padedančių mokyti savo darbuotojus, todėl nesididžiuokite, kad pasiektumėte ir dirbtumėte su kitais. Šiek tiek laiko ir pinigų, reikalingų darbuotojams apmokyti, reikia sumokėti nedaug, kad jūsų stogdengiai žinotų, ką daro, ir atitiktų įmonės kompetencijos standartus.

Nepriimti pokyčių

Paskutinė stogo dangų rangovų nesėkmė yra prieštaravimas pokyčiams. Noras išlaikyti tą patį gali būti stiprus ir gali būti nesunku užsiprenumeruoti požiūrį „jei jis nesugedęs, tai nesutvarkyk“. Tačiau tai, kas jums padėjo kaip maža pradedanti įmonė, gali būti ne tai, ko dabar reikia jūsų klestinčiai įmonei. Jei viskas išliks tokia pati, jūsų įmonės augimas gali sulėtėti ir darbuotojai gali pasitraukti.

Žinokite, ko reikia jūsų stogų dengimo įmonei, kad išliktų sveika, ir imkitės veiksmų, kad užtikrintumėte, jog turite įrankių ir žmonių, padedančių jums augti.

Tai reiškia, kad technologijos, kurias naudojate biure ir lauke, jūsų darbuotojai, darbo procesai ir net pastato plotas, turi būti lanksčios keičiantis jūsų įmonės poreikiams. Nors gali būti sunku pereiti nuo to, kas patogu, į didesnį ir nežinomą, tai yra būtinas žingsnis, kad jūsų įmonė klestėtų.

Pabaigai

Šios penkios klaidos visą laiką atima rangovus. Nors jie gali atrodyti maži, ilgainiui jie gali turėti didžiulį poveikį. Užtikrinkite, kad jūsų įmonė ir toliau klestėtų taip, kaip turėtų, stebėdami ir imdamiesi prevencinių priemonių.

Šaltinis: manostogas.lt

Kaip vertintumėte šį straipsnį?

Vidutinis įvertinimas / 5. Balsų skaičius: